سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هنگام استفاده از شیاف ماریانا هیچ گونه دردی را احساس نخواهید کرد


بدون درد و ایجاد حساسیت

هنگام استفاده از شیاف ماریانا هیچ گونه دردی را احساس نخواهید کرد. این شیاف حتی باعث ایجاد احساس بد در شما نمی شود. پس هنگام استفاده بسیار راحت خواهید بود. از ویژگی های جالب شیاف ماریانا این است که با وجود گیاهی بودن ایجاد حساسیت و آلرژی نمی کند. تا کنون هیچ گونه عوارضی به خاطر استفاده از شیاف ماریانا گزارش نشده است. بیشتر کسانی که از این محصول استفاده کرده اند از عملکرد و نتیجه آن بسیار راضی بوده اند. این محصول به عنوان یک محصول جنسی در زمینه زیبایی جنسی و حتی بهداشت جنسی بسیار پر استفاده و محبوب است.
طرز استفاده شیاف ماریانا

استفاده از شیاف ماریانا بسیار ساده و راحت است. بهترین شیوه استفاده از این شیاف قرار گرفتن به حالت دراز کش است. کافی است یک عدد شیاف ماریانا را به صورت واژینال استفاده نمایید. شیاف را تا عمق حداقل پنج سانتی متری واژن فرو کنید. سپس پاها را جمع کرده و دهانه واژن را تنگ تر کنید. مدتی در حدود پانزده دقیقه تا نیم ساعت در همین وضعیت باقی بمانید. در این مدت شیاف توسط گرمای واژن آب شده و حل می شود. پس از این که ذرات حل شده شیاف در واژن قرار می گیرد ماریانا اثر می کند.

اگر مهم ترین هدف شما از شیاف ماریانا تنگ کردن واژن و افزایش میل جنسی است حدود نیم ساعت تا سه ساعت قبل از رابطه جنسی از این شیاف استفاده کنید. بهترین زمان استفاده تا سه ساعت قبل از شروع رابطه جنسی است. پس از استفاده و جذب شیاف، شاهد تحول خیلی زیادی در لذت جنسی خواهید بود. همان طور که گفته شد با جمع تر کردن پاها به جذب بهتر شیاف ماریانا کمک کنید. بهترین حالت ها برای قرارگیری، حالت هایی است که دهانه واژن جمع باشد. در این صورت شیاف بهتر می تواند جذب شود.

سلام. منم اینقد تعریف شنیدم از ماریانا اولش تو اینترنت سرچ زدم کلی فواید داشت هیچی از عوارض ننوشته بود تصمیم گرفتم استفاده کنم. چهار دفه استفاده کردم یبار یکی رو کامل گذاشتم بار بعدی رو نصفه میذاشتم البته من برای عفونت استفاده کردم. وقتی استفاده میکردم خیلی چیزای سفید سفید میومد بیرون . الان سه چهار روزه استفاده نکردم ولی داخل بدنم حالت ورم داره نه اینکه تنگه ها حالت ورم داره نمیدونم چجوریه اصن. منم خیلی ترسیدم .گفتم اول ببرم به پزشک نشون بدم در صورت تایید استفاده کنم. میترسم عوارض داشته باشه

 

https://manotokharid.com/product/%da%98%d9%84-%d9%85%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%86%d8%a7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a2%d8%b2/