سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لژ های مخفی کفش افزایش قد مردانه و زنانه

لژ های مخفی کفش افزایش قد مردانه و زنانه

آشنایی با لژ افزایش قد و موارد کاربرد آن

 

یکی از آرزوهای افراد کوتاه قامت افزایش قد می باشد. این افراد معمولاً به اینکه چگونه قد خود را افزایش دهند، همیشه فکر می کنند و به دنبال راهی برای آن نیز می باشند. یکی از راه هایی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، لژ افزایش قد می باشد که تقریبا بسیاری از افراد قد کوتاه با هر نوع جنسیتی از لژ افزایش قد استفاده می کنند. لژ افزایش قد را می توان یک راه موقتی اما کارا دانست که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. چنانچه قد کوتاهی دارید، چنانچه به فکر افزایش قد خود هستید، ما را تا پایان متن همراهی نمایید.

لژ مخفی کفش

لژ افزایش قد چیست؟

می توان گفت استفاده از ‌ لژ های افزایش قد یکی از نمونه کارهایی است، که افراد برای افزایش قد خود انجام می دهند. لژ افزایش قد از یک جنس ژله ای می باشد که بیشتر در لنگه کفش ها استفاده می شود و باعث می شود که قد افراد از حالت طبیعی خود بیشتر نشان داده شود. البته لژ افزایش قد دارای یک رنج خاص می باشد و این لژ ها قد افراد را فقط چند سانتی متر افزایش می دهد. اخرین محصولاتی که به بازار آمده است حداکثر تا 5 سانتی متر قد افراد را افزایش می دهد. لژ افزایش قد را می توان یکی از کاربردی ترین راه های افزایش قد در آقایان و خانم ها نام برد. در ادامه یک بررسی کلی در مورد این لژها خواهیم داشت.

توجه :

1-برای خرید اینترنتی بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و شمخصات خود را وارد نمایید.

2-برای خرید تلفنی هم می توانید با شماره تلفن 09352441224 تماس گرفته و ادرس و مشخصات خود را به همکاران ما به صورت تلفنی اعلام نمایید.

خرید ژل افزایش قد 10 لایه با قیمت 24800 تومان

 

لژ افزایش قد به چه صورت استفاده می شود؟

همانطور که در متن بالا عنوان شد لژ افزایش قد بیشتر در کفش های افراد جایگذاری می شود و باعث افزایش قد افراد کوتاه قامت می گردد. معمولاً  این لژ ها در کفش ها جای می گیرند و به آن ها  لژ مخفی افزایش قد می گویند. دلیل این نام گذاری این است، که این لژها به دلیل این که در کفش می باشند و کسی آن ها را نمی بیند، در همین راستا افزایش قدی که افراد پیدا می کنند، به صورت طبیعی به نظر می رسند. عملکرد این لژ افزایش قد مانند کفش های پاشه بلند می باشد که اغلب خانم ها از آن استفاده می کنند، اما این وسیله در مقایسه با کفش های پاشنه بلند عوارض کمتری دارد. این راه را می توان یکی از بهترین و کم ضرر ترین راه های افزایش قد نام برد که البته عوارض جزئی هم دارد که در ادامه به این موضوعات بیشتر خواهیم پرداخت.

تصویر 3

فواید استفاده از لژ افزایش قد

همانطور که گفته شد از این لژها افراد کوتاه قامت بیشتر استفاده می نمایند و استفاده از این لژ ها برای این افراد مزایایی را نیز به دنبال دارد. شاید یکی از مزایایی که برای آن بتوان نام برد همان افزایش قد می باشد؛ اما این افزایش قد خود نیز باعث یک سری از فواید دیگر می شود. معمولاٌ افراد کوتاه قامت به دلیل کوتاهی قد خود دارای اعتماد به نفس کمی در جامعه می باشند و این عدم اعتماد به نفس باعث مسائلی چون انزوا، افسردگی، سر خوردگی و … می شود. استفاده از لژ مخفی کفش باعث می شود که این افراد اعتماد به نفس خوبی گرفته و با رغبت بیشتر در مجالس و یا جامعه شرکت نمایند البته لژ افزایش قد در کنار مزایایی که دارد یکی سری معایب نیز به دنبال دارد که در پاراگراف، بعد این معایب استفاده از لژ افزایش قد را به کلی شرح خواهیم داد.

تصویر 4

معایب استفاده از لژ افزایش قد

همانطور که گفته شد لژ افزایش قد دارای فوایدی می باشد اما در کنار این فواید مضراتی نیز وجود دارد. از مضراتی که می تواند این لژ برای افراد داشته باشد می توان به مشکلاتی که برای کمر ممکن است به وجود آورند اشاره کرد، البته این مشکل نیز با استفاده درست و بهره گیری از یک جنس با کیفیت قابل حل است و افراد می توانند به راحتی از این لژ مخفی استفاده نمایند. پس می توان با توجه به موارد بحث شده اینطور گفت که لژ افزایش قد تقریبا هیچ گونه ضرری ندارد و افراد با خیالی راحت می توانند از آن استفاده نمایند.

لژ مخفی کفش مردانه و زنانه

لژ افزایش قد دارای نمونه های مختلفی می باشد و افراد با جنسیت های مختلف نیز از این محصولات استفاده می کنند. این لژ ها در نمونه های مردانه تهیه و تولید شده اند و مردان به راحتی می توانند از این لژ مخفی کفش استفاده کرده و در مجالس یا مهمانی ها قد خود را به بیشتر از حد معمول برسانند. استفاده از این لژ ها در آقایان نسبت به خانم ها کمتر می باشد. بانوان از لژ افزایش قد بیشتر در مهمانی ها و مراسم های خود با کار گذاری در کفش ها و یا زیر کفش ها استفاده می کنند. دلیل استفاده بیشتر خانم ها نسبت به آقایان این است که خانم ها بیشتر به ظاهر و قد خود اهمیت می دهند و با استفاده از این لژها اعتماد به نفس بیشتری خواهند داشت. پس می توان نتیجه گرفت استفاده از این لژها بیشتر در خانم ها رواج دارد تا آقایان.

لژ های افزایش قد

آیا لژ افزایش قد نمونه های خوب و بد دارد؟

در جواب به این سوال می توان گفت نه تنها لژهای افزایش قد بلکه تمام محصولاتی که در بازار می باشند دارای نمونه های خوب و بد هستند و افرادی که این لژها را خریداری می نمایند باید در هنگام خرید سعی بر این نمایند که یک لژ خوب را تهیه کنند. تفاوتی را که لژ خوب و بد دارند، می توان از جنسیت این لژها و جامعه آماری که از نمونه های مختلف این لژها استفاده می کنند فهمید که آیا این لژ ها مرغوب می باشند یا خیر؛ چنانچه لژهایی که استفاده می کنید از جنس مرغوب نباشد می تواند در آینده برای افرادی که از آن استفاده می کنند مشکلاتی از قبیل کمر درد، پا درد و درد های مفصلی به وجود آورد پس سعی نمایید در انتخاب این لژها وسواس بیشتری به خرج داده و از نمونه های مرغوب آن استفاده نمایید.

تصویر 6

خرید لژ مخفی کفش

چنانچه قصد استفاده از لژ افزایش قد را دارید باید این لژها را به صورت های مختلفی تهیه و استفاده نمایید. خرید این لژ ها راه های متفاوتی دارد و شما می توانید این لژ ها را به صورت های مختلفی مانند خرید اینترنتی و یا از فروشگاه های مرتبط با لژ، خریداری نمایید. گفتنی است، یک خرید درست این است که سعی نمایید این لژها را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید تا مطمئن باشید که محصول مرغوبی را تهیه کرده اید.

تصویر 7

تولید کنندگان لژ افزایش قد

این محصول به دلیل کارایی و خصوصیاتی که دارد مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و خواستاران زیادی را نیز دارد. به همین دلیل تولیدات لژ افزایش قد بسیار افزایش یافته است و تولید کنندگانی زیادی روی به تولیدات این لژ ها آورده اند. این محصول هم در داخل کشور تولید شده است و هم در کشورهای دیگر؛ که به صورت کالاهای وارداتی به ایران آورده می شوند. اگر بخواهیم کیفیت محصولات داخل کشور را با کیفیت محصولات خارجی مقایسه نماییم، می توان گفت محصولات وارداتی خارجی تا حدودی از کیفیت بالاتری برخوردار بوده اند. لازم به ذکر است که تولیدات داخلی نیز چند صباحی است که بازدهی خوبی داشته و کیفیت بالاتری را از خود نشان داده اند.

نکات لازم در استفاده از لژ افزایش قد

استفاده از این لژ ها دارای نکاتی است که اگر به آن توجه ننمایید ممکن است دچار یک سری مشکلات در آینده شوید. در ابتدا گفتنی است که سعی نمایید برای استفاده از این لژها با یک پزشک متخصص در این امر مخصوصاً پزشکان ارتوپدی مشورت نمایید؛ زیرا ممکن است وضعیت شما به صورتی باشد که استفاده از این لژها برای تان مضر تشخیصد اده شود.

نکته دومی که به کرات در متن به آن اشاره شده این است که سعی کنید از یک جنس مرغوب استفاده نمایید تا برای شما مشکلی پیش نیاید. چنانچه دارای درد های مفصلی و یا کمر درد می باشید از لژ ها استفاده ننمایید زیرا باعث می شود که این درد ها تشدید شوند.  و در آخر می توان گفت از این لژها به طرز صحیحی استفاده نمایید.

لژ افزایش قد

توجه :

1-برای خرید اینترنتی بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و شمخصات خود را وارد نمایید.

2-برای خرید تلفنی هم می توانید با شماره تلفن 09352441224 تماس گرفته و ادرس و مشخصات خود را به همکاران ما به صورت تلفنی اعلام نمایید.

 

بحث پایانی و نتیجه گیری از استفاده لژهای افزایش قد

همانطور که در متن بالا خواندید استفاده از این لژها بسیار رایج است و افرادی که دارای قد و قامت کوتاه تری می باشند، از این لژ ها بیشتر استفاده می نمایند. لژ ها دارای عوارض و مزایایی نیز می باشند که همانطور که در متن عنوان شد مزایای این لژها بیشتر از عوارض آن ها است. لژ افزایش قد در بالا بردن اعتماد به نفس افرادی که از آن استفاده می کنند بسیاری کارا است. این تمام مواردی بود که در مورد استفاده از لژها می توان به آن اشاره کرد